خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
نوشته شده توسط : sharj

خرید شارژ



ایرانسل

جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روش‌های ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح تعرفه در وب سایت و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند. برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای و برای اطلاع از طرح تعرفه خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی فعال در حساب خود را از خط خود شماره گیری نمایید.
١- ١ همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نیز بدون در نظر گرفتن ۶% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند.
- شرایط خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی عمومی:
۴-۳در صورتی که مشترکین دائمی هر یک از تعرفه های خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را بپردازند.
٣-٩ در صورت انتخاب هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک باید مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در حساب خود داشته باشد. در غیر این خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی صورت، درخواست اجرا نخواهد شد.
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کلیک کنید.
۷-۳ مشترکین دائمی، پس از پایان مدت جشنواره خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.
در جداول فوق، مبالغ تماس بر حسب ریال/دقیقه، مبالغ پیامک و پیام چند رسانه ای خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی بر حسب ریال/پیام و هزینه GPRS بر حسب ریال/کیلوبایت تعیین شده است.
٢-۴هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین اعتباری، از اعتبار مکالمه آنها کسر می شود. لازم به ذکر است، مشترکین خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی به هنگام انتخاب طرح مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی در حساب خود داشته باشند.
۶-۳با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی می توانند در هر زمان در صورت خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند.
۵-۳ توجه داشته باشید در صورتی که طرح تشویقی خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به نسبت تعداد روزهایی که هر یک از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.
٢- ٢ مشترکین اعتباری، پس از پایان مدت زمان طرح تعرفه تشویقی انتخابی (هفتگی، ماهانه) به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی شوند و یک پیامک مبنی بر بازگشت به طرح تعرفه قبلی خود دریافت خواهند کرد.
۸-۳ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین دائمی خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی در صورت حساب ماهانه آنها منظور‌ ‌می‌شود.
٢- ١ مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین اعتباری (از زمان فعال شدن) برای اشتراک هفتگی، ٧ روز و برای اشتراک ماهانه، ٣٠ روز می خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی باشد. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان را از خط خود شماره گیری نمایید.
برای مشاهده خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
۳-۳طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید فعال خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی می شود.
۲- شرایط مربوط به سیم کارت های خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی اعتباری:
مثال: برای فعال‌سازی طرح تعرفه هفتگی طلایی برای سیم کارت های اعتباری خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی می توانید کد دستوری را از گوشی خود شماره‌گیری نموده و یا با ٧٠٠ تماس گرفته و طبق دستورالعمل، ابتدا ٧، سپس ۵، بعد ٢، پس از آن ١ و در آخر برای تایید ١ را وارد کنید.
۵-۲ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید، فعال می شود. خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
توجه: طرح «هفتگی» تنها مختص مشترکین اعتباری بوده و مشترکین دائمی می توانند خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی این طرح ها را به صورت «ماهانه» روی خط خود فعال کنند.
۳- شرایط خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی مربوط به سیم کارت های دائمی:
توجه: برای اطلاع از نحوه انتخاب طرح دلخواه‌تان می‌توانید یک پیامک بدون خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی متن از خط ایرانسل خود به ۲۱۴۰ بفرستید تا دستورالعمل انتخاب طرح‌های تعرفه تشویقی برایتان ارسال شود.
شما می توانید همزمان با استفاده از طرح های تعرفه رنگی ایرانسل، از بسته های افزایشی محصولات خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی گوناگون ایرانسل به همراه تمامی تخفیف های موجود در آنها بهره مند شوید.
طرح خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی های تعرفه رنگی: هفتگی و ماهانه!
طرح های تعرفه رنگی قرمز، آبی، طلایی و طلایی دو خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ستاره در جشنواره تابستان ۹۲ ایرانسل نیز ارائه خواهند شد. در این جشنواره، مشترکین ایرانسل می‌توانند بنا به نیاز خود، این طرح‌ها را همان‌طور که در جداول زیر مشاهده می‌نمایید به صورت هفتگی و یا ماهانه فعال کنند. هریک از طرح‌های تعرفه رنگی، علاوه بر کاهش نرخ مکالمه و پیامک، شامل بهای تخفیفی برای سرویس GPRS نیز می‌باشد. مشترکین ایرانسل می‌توانند با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین طرح را در دوره‌های هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و هزینه تلفن همراهشان را تا حد چشمگیری کاهش دهند.
٢- ٣ در صورت انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، مشترکین اعتباری نمی توانند پیش از پایان دوره خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی مربوط مبادرت به تغییر تعرفه نمایند، اما قادر خواهند بود طرح تعرفه موجود را مجدداً تمدید کنند.
۲-۳طرح های تعرفه تشویقی مربوط به سیم کارت دائمی، از زمانی که فعال شوند تا پایان شهریور ۹۲ فعال میمانند. درصورتی که مشترک مایل به بازگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد.





:: برچسب‌ها: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه, خرید شارژ ایرانسل, شارژ ایرانسل, ایرانسل ,خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک ملی, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک ملت, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک تجارت, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک مسکن, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک کشاورزی, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک سپه, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک اقتصادنوین, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک پاسارگاد, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک پارسیان, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک کارآفرین, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک سینا, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک صادرات, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک آینده, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک مهر, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک سرمایه, خریدشارژ ایرانسل, خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک قوامین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: